tiistai 29. joulukuuta 2009

Paivien valissa

Herasin siihen kun siivoja rymysi huoneeseeni lakananhimoisena ja vei altani lakanat. En saa ikina nukuttua tarpeeksi kauan. Joka paiva siihen loytyy jonkinnakoisia syita.

Joulu oli kuin olikin lopulta aika hyva. Emme odottaneet silta paljoa, joten yllatyimme iloisesti. Jouluyona kavimme keskiyouinnilla joella ja makasimme kylmissamme kasassa puun alla. Seuraavana aamuna paadyimme katoliseen kirkkoon, jossa meininki oli aika tutunomaista, mutta piti keskittya hieman enemman ja valilla tuli pienia yllatyksia, kuten nyt kattele/halaa vierustovereitasi tai nyt heittaydy polvillesi maahan. Illalla katsoimme ulkoilmaelokuvaa pihanurmikolle viritetylta valkokankaalta, jalleen suuressa kasassa. Tapaninpaivana loysimme tiemme elokuviin (Avatar) seka ravintolaan, jossa nautimme kengurupihvit ynna muuta mukavaa.

Eilen olimme taas toissa ja 8h seisominen liukuhihnaan tuijottaen meinasi aiheuttaa kohdallani pyortymisen. Lieko edellisen illan juoksulenkilla ollut myos asian kanssa jotain tekemista. Voi pojat, urheiluhulluutenne alkaa tarttua meihin pikkuhiljaa! Ei ole lainkaan epatavallista, etta vedamme 100 vatsalihasta/punnerrusta paivassa. Ehka voisi jopa sanoa, etta heilla on ollut meihin positiivinen vaikutus.

Tanaan haluan ostaa itselleni uuden kauniin monikayttoisen mekon. Tanaan on myos eraan saksalaisen pojan synttarit ja aiomme juhlistaa tata joen rannalla. Tarkeat asiat tapahtuvat usein joella. Kaipa se on ihan luonnollinen rituaalipaikka.

Uudeksi vuodeksi olemme lahdossa Melbourneen kahden ranskalaisen tyton kanssa. Myos Elina liittyy siella taas joukkoomme, jippii! Lahes kaikki muut hostellin asukkaat ovat menossa Sydneyyn, mutta se on kauempana ja kalliimpana ja nahty, joten paadyimme Melbourneen. Bussimatka sinne maksaa $37 ja paluumatkan saimme ilmaiseksi, koska lahdemme takaisin uuden vuoden paivan aamuna. Saavumme kaupunkiin edellisena aamuna klo 7, joten meilla on vahan paalle 24h aikaa katsastaa paikallinen uusi vuosi. Siihen varmasti sisaltyy St Kildan ranta ja mahdollisesi myos Luna Park. Yopya aiomme vasta matkalla takaisin. Odotan innolla paasevani hetkeksi pois Mildurasta! Hauskaa tulossa!

1. Jee pitäkää hauskaa! Hyvää uutta vuotta!!!
    Katja

2. Hauskaa uutta vuotta hanit!